Äntligen ligger mina kläder i garderoben

Jag har lyckats tömma min låda med ren, skrynklig tvätt! Utan att strömmen gick! Wohoo! Ska bara ner och hämta det som hänger kvar i torkrummet också ...
Så himla typiskt, skulle liksom demonstrera för vaktmästaren att strömmen går när jag pluggar in mitt strykjärn. Men? Allt lyser på medan järnet blir varmare. Blev helt arg.

Idag har det ju för sjutton varit vår! <)) Det gillar jag jätte jättemycket! Fast vi har ju skämtmånaden april framför oss, där kan det bli vilket väder som helst. Smaskade på årets första glass man inte hinner förvara i frysen innan den ätits upp, idag. Valde noggrannt och omsorgsfullt och tillslut blev den en sandwich! Mycket god men fruktansvärt dyr. 14 spänn för den jäveln ... Jag ska lära mej tillverka såna själv.
Men det har ju varit vår! Så jag är lycklig!

Har varit på trubadurafton ikväll. Jättemysigt, en klasskompis stod för musik och underhållning. =)
Det känns som att det kommer bli en dålig dag imon. Taskiga vibbar liksom. Synd ...

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0