Slut

Jag är totalt slutkörd. Efter en enda jobbdag! Och folk jobbar 7-16 fem gånger i veckan i ett helt liv, hur kan de? Ja, men som det ser ut nu iaf så blir det inte mer arbete förrän efter midsommar. Gick däck så fort jag kom hem, sov till typ 21.
Jag tror det har börjat lösa sej med Götet, iaf till hälften. Min chef erbjöd sej att slå en pling till nån av butikerna där för att jag skulle få jobb =)) ! Sånt gillar vi. Kanske ska fråga honom om han inte har en skitbillig, mysig, central lägenhet som han inte vet var han ska göra av också. Hade behövt en sån ...

Nu vill jag kolla på Across The Universe. Igen.

Kommentarer
Postat av: bodil

HAHAHAHAAAA! näe, maja hittade denna skabblåten någonstans. helt sjuk. men det är nog ett skämt. hoppas jag! PUSS

2009-06-08 @ 23:01:22
URL: http://bossebodil.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0