Nu ska det snart avslöjas

Vi har kommit fram till veckan då antagna och reserver på Bjärnums musikteaterskola ska presenteras på deras hemsida. Jag är redan sju gånger så nervösare än var jag var på auditionen.
Bla yttrar sej det genom att jag drömt tre gånger inatt att jag kollar den där listan, värsta mardrömmarna, vaknade efter varje gång. Ingen av de tre gångerna fanns mitt namn att läsa och det ska sägas att jag bara såg ett enda bekant namn en gång, tror det var första drömmen, och det var Biffen. Eller, ja, det stod hennes riktiga namn, men vad betyder detta?

Det kommer bli en dag med fingret på uppdateringsknappen nära telefonen. Jag väntar samtidigt på att min chef ska ringa och tala om lite arbetstider för mej, har redan rotat upp almanackan ur en av de ouppackade lådorna.

Aah, jag vill, jag vill, jag vill, jag vill!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0