Min gosiga kisse

Imorse vaknade jag av att Pontus jamade på nedervåningen. Pappa hade åkt till jobbet ett par timmar tidigare så nu började han väl känna sej ensam, stackarn! Det regnade ute och jag hade ont i huvudet, kanske för att jag vaknat flera gånger under hela morgonen för att jag drömt så jävla konstiga drömmar.
Efter en liten stund kom han visst på att jag låg uppe och sov så han travade upp för trappan och la sej på min mage ♥ . Dock är det lite tungt att andas så han fick allt lägga sej nån annan stans, jag buffade till täcket åt honom =) .
Ett tag låg vi så, jag låg och lyssnade på hur hans spinnande blev tystare och tystare. Bara det att sen ville jag stiga upp, det ville inte katten.
Han ångrade sej förstås och var nere snabbare än mej. =))

Jag tycker om kissen!

Nu vet jag inte vart han håller hus, förmodligen ligger han i köket och antingen sover på en stol eller kikar ut genom nåt fönster. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra denna dag. Min pappa frågade om jag ville följa med honom till Tyrolen och lyssna på när hans polares son spelar. Men jag har ju inget vettigt att ta på mej bara ... Skiter nog i det, men får se.

Kommentarer
Postat av: bodil

men hallå! hur gick låten? nåt med hon tar hand om alla djur och dom fler fler och fler. och att det slutade med fru doddy vetrinär.

hjäääälp!

2009-06-10 @ 22:41:01
URL: http://bossebodil.blogg.se/
Postat av: Pierre

Kommenterar din Twitter. De låtarna skulle jag också hemskt gärna vilja ha...du kan inte bränna en skiva till tror du? =)

2009-06-12 @ 17:49:17
Postat av: al

Pierre:

Det blir två skivor av våra låtar, 13 på varje. =) Annars kan jag skicka dem över msn, bara jag får en mailadress, så får du dem på datorn.



al

2009-06-12 @ 18:53:20
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0