Ett besök på Liseberg!

Ja, det blev så att jag följde med till Götet iaf, jag hade faktiskt inget annat för mej idag. Skulle bara ha suttit hemma med en öl kanske.
Men det är jobbigt att sitta vaken tillsammans med pappa chaufför för att göra honom sällskap, jag skulle själv inte tycka det vara varken kul eller lätt att köra om alla andra i bilen sov. Jag funderar stenhårt på att gå och lägga mej, men jag kanske ska vänta en kvart till så jag kan ringa farsgubben och se så han om hem ordentligt, jag vet ju hur trött han var. Med all rätt!
Därför tar vi Göteborgsfredagen i detalj och bilder imon istället!

Natti natti!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0