Jobbar på

Ja, inte med ett arbete som genererar pengar, utan evighetsarbetet Operation: Londoninlägg. Det kommer ta en liten tid, jag behöver hjälp med detaljer och tillgång till bilder. Det har jag inte ännu, så jag börjar med ett utkast.

Imon däremot, då är det dags att tjäna ihop lite slantar, semestern är slut. Inte pengarna dock. Shoppade inte så mycket som jag velat. När jag väl hittade kläder så hade jag knappt några kontanter kvar, och försäljarna tog inte kort. Typiskt. Hittade en sketasnygg väska iaf. Och blev en massa upplevelser rikare!
Och 1,5 kilo fattigare! Jag har gått och gått och gått och gått ...

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0