Inte sova än

Jag är äntligen hemma efter en seg sista timme på jobbet. Usch, jag har varit så jävla trött och är fortfarande. Fan, jag fick rulla ur sängen när mobilen ringde vid fem imorse. Men det blir inget sova än på ett tag, i morse skrev jag upp en att-göralista. På den går att läsa:
Ta ut linserna
   Jag hade säkert nån skitbra anledning till det innan.
Koka linsetuier
   Det håller jag på med just nu, ska kolla tiden nu och lägga upp dem på tork.
Kolla i Londonboken
   Jag fick med mej en av böckerna jag och Jojje lånade på bibblan, tänkte bläddra igenom den och se om jag hittar nåt av värde.
Kolla på Föräldrafällan
   Det är helt i forskningssyfte!
Prova sandalerna
   Köpte nya sandaler förra veckan som bara fanns i en storlek för stor. Så jag tänkte knata runt lite i dem för att se om jag måste åka ner till stan och lämna tillbaka dem imon.

Imon är jag annars ledig, ser fram emot att sova till minst 1200!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0