Är jag ängslig?

Jag har blivit väldigt berörd av Nour El-Refais sommarpratande, spelat Mahjong och ätit ungefär 14 glassar. Allt liggandes i sängen. Jag är fortfarande väldigt slö som när en sjukdom är på ingående, men ingen har vågat titta fram och identifiera sej än, vilket gläder mej.
Nånting har även börjat gräma mej, som om jag glömt nåt. Jag har inte en aning om vad det kan vara dock, alla mina planer verkar gå i lås och jag verkar kunna puzzla in allt jag vill göra och alla jag vill träffa mellan jobbtider. Allt kretsar kring mina jobbtider, det är bara så. Jobbar jag den dan tackar jag nej.
Men nu kan jag alltså inte komma på vad det skulle kunna vara som jag missat i mina planer, eller om jag är orolig över nåt annat, jag vet inte.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0