Wtf, vatten?

När jag går ut i köket och automatiskt kollar ut genom fönstret så ser jag ... Vatten! Hur kan det ligga stora vattenpölar på gatan? Kollar in termometern, 2,8. Vaffan!? Nu passar det att bli varmt, inte alls igår natt då jag tog en timmes promenad. Jag accepterade att det var vinter och gick med ihopfrusna ögonfransar och en lugg som tack vare utandningskondens och motvind stod rätt ut från huvudet, stel av is. Men så visade vintern att den hade en annan sida och inatt visade den den! När jag inte planerat att gå ut.

Life sucks...

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Heej! Ja, jag kunde inte låta blir. Man klarar sig inte riktigt utan bloggen, man känner att det fattas något i ens liv. Men nu är jag hel! Hur är det med dig? Va hittar du på? Din blogg har verkligen blivit grann! :)

Kramar

2009-01-10 @ 09:20:32
URL: http://kajsapalmer.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0