Trötter

Som en fortsättning följer på det förra inläggets alkisinflikning tänker jag nog säga att det var bra för mej att dricka alkohol, så här mitt i. Jag blev så jävla avslappnad och med hjälp av Arthur Garfunkels Bright Eyes, släppte alla spänningar och stress och rann ut som tårar. Två - tre stenar lättade från min kropp.
Men, som sagt, tillfälligheter var vad det var, trots att det låter weird så funkade det jävligt bra för mej just då. Jag mådde mycket bättre dan efter.

Idag har vi haft genrep på vinterrevyn inför skolan och M1an från Bjärnum. Det gick nog rätt bra tror jag, inga större missöden. Premiär imonkväll, var visst slutsålt. Vilken press man får på sej då. Årskullarna innan har byggt upp hela grejen som vi tar över iår, och betalande folk lär ha vissa förväntningar... =/
Men våra mentorer sa att iår var det bland de bästa genrepen nånsin, då blir man lite tryggare.

Om ett par timmar ska jag på myskväll med vänner. Bara umgås så sakterliga, bara prata om allmänna saker som inte hunnits med sen ett bra tag tillbaka.

Nu känner jag mej lite sömnig och lite tyngd, så jag startar min nya gråtlåt och hoppas på bättring och att jag efteråt somnar och håller mej sovande ett par timmar.
 

Kommentarer
Postat av: Marsha

Jag klarar inte sån hät låt nu...=(

2009-01-23 @ 20:02:26
URL: http://marshas.blogg.se/
Postat av: al

Glenndinvän:

Oj, tack! =)) Nej, tyvärr, den tänkte jag inte på...

Att folk har fotat är jag medveten om.

Vad kommer hända med de bilderna?



al

2009-01-24 @ 02:39:04
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0