Spindelmannen

Just nu sitter jag och kollar färdigt på Spindelmannen 3 som jag påbörjade i eftermiddags, men somnade ifrån. Den där Tobey Maguire is one hot dude! M, m, m, come to mama!
Eller nja, han är så söt iaf =) Och gammal... 33 bast för fan. Synd...

Två gånger vinterrevy har det varit idag. Den första var för 7-9 klassare. Det jag tänkte då var att denna publik skulle vara ännu omognare än gymnasiekillarna härom dan. Men icke, fan det var jävligt gött drag i dem! De kan gott mäta sej med M1orna vi hade på genrepet!
Föreställning två var för de förståndshandikappade. Haha, de var så underbara, skrattade jämt och hjärtligt! Och efteråt fick vi varsinn gigantisk ros, kramar och posera för fotografier. Söta som socker! <)) Bästa publiken nånsin!

Imorgon ska jag upp och käka frukost, sen ska jag sova! Mmm, börjar inte förrän samlingen klockan 1700! al gillar!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0