Sent

Jag borde sova nu! Ska upp kvart i sju imon, som alla andra mornar denna veckan. Är dålig på att uppdatera de som faktiskt är intresserade av hur jag fördriver mina dagar. Jag kan sammanfatta: Jag repar! Från 0800 till cirkus 2100. Än så länge. Det verkar bli till att dra ut på tiden nästa vecka.

Nästa lördag är det premiär. Huvva! Det känns som att det är massor kvar att göra.

Nu ska jag ställa in min jordgubb/hallonhavremjölk som jag köpte idag. Har nästan sugit i mej halva paketet trots att den inte var så god. Men jag var så sugen på jordgubbssmak när jag var på Coop med Frida =)) Efter den gärningen ska jag rulla in mej i täcket.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0