Premiär

Om fyra timmar är det samling i kulturhuset. Ingen återvändo. Äntligen är dagen vi kämpat så hårt för här! Men jag känner inte så inombords ännu. Känns som vi ska dit och repa som vanligt. Idag kommer vi ha betalande åskådare, det är en markant skillnad, dessutom kommer de vara mycket mer kritiska än våra kamrater som kollade på vårt genrep igår. De jublade och applåderade så fort nån rörde sej, typ =))

Nähe, först funderade jag på om jag skulle cykla bort till ICA och handla mjölk, margarin och en stekpanna så jag kunde grädda mej lite pannkakor. Men jag pallar fan inte det... Får göra äggröra i en kastrull istället =) Nä, fan, vet inte vad jag ska göra för middag så jag får försöka hålla mej upprätt tills kvällens föreställningen är över.

Nu är det läge att börja intala sej själv att startskottet går ikväll, att jag ska prestera mitt bästa i tio föreställningar oavsett om de spelas klockan nio på morgonen eller sju på kvällen.

Mamma MSNar om dagens Melodikryss, ska hjälpa henne med en del lösningar. Sen blir det mat, får se vad jag har liggandes så jag kan improvisera. Det är jag skitduktig på (not...)!

Premiär ikväll! Premiärfest efteråt! Wohoo!
Får se om det blir till att fira eller att skämmas. =)

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0