Lite fritid

Idag fick vi sluta efter bara nio timmars arbete istället för tretton. Skönt att vara hemma vid fem, trots att jag faktiskt inte hade så mycket att hitta på idag. Spelade in min kör- och sologrej och repade på sketchen. That was it, typ... Men det gjorde inget, var så satans trött. Efter lunch lyckades jag somna på madrassen i myshörnan tillsammans med Emma =)

Nu ska jag nog hoppa in i duschen, det vankades visst restaurangmat ikväll. Har ingen aning om när, men det ska väl inte vara en omöjlighet att ta reda på tror jag.
Imon är det ju inte helg heller. Jobba, jobba, jo-obba!

De där jävlarna från Hermelin, eller vad företaget hette, med telefonnumret 0114606200 har börjat tracka mej igen. När ska de fatta att jag inte tänker svara? Blir så trött...

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Nej, stipendieutdelarna hade frågat kulturskolan i Växjö efter något bra. Så jag behövde inte göra någonting! Gott :)



DU verkar ha det fullt upp på din utbildning! Men det är roligt? Det var ju det här du ville! :)

2009-01-17 @ 10:16:12
URL: http://kajsapalmer.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0