Lång dag

Så skulle man väl kunna sammanfatta denna måndag. Från klockan 0800 till 2230 var vi i kulturhuset och satte ljud och ljus. På 14 o'n halv timme (med paus för lunch och middag) hann vi inte ens hela första akten. Det gick typ en timme för varje låt, men det hade teknikerna förvarnat oss.
Så, mycket vänta och en hel del omtagningar av varje liten melodisnutt bestod dagen av. Morgondagen lär väl inte bli mycket mer annorlunda, kan jag tro. Slutet på första och förhoppningsvis hela andra akten. Eller, ja, hela föreställningen ska väl vara ljudkollad och ljussatt imon, men det får gärna inte ta så lång tid. Det är faktiskt skönt att sova.

Det ska jag försöka göra nu. Natti!

Kommentarer
Postat av: al

Pierre:



Jess, EBB var rätt ;)



Vah, vilken jävel! Ska erkänna att jag inte ägnade programmet så mycket uppmärksamhet, utom när det var Wells kör, så jag hade inte så stor koll vad som hände och sas runt omkring.

Blev skitpaff när jag helt plötsligt hörde Robert säga "-Vi lämnar med flaggan i topp".



Usch, det är aldrig kul att vara sjuk. Det värsta som kan hända i mitt liv nu är att jag blir det =) Eller, nja... Tar tillbaka det här när man tänker på värre saker... =(



al

2009-01-21 @ 23:43:51
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0