Husfru i småbyxor

Jag har suttit och kollat på Victoria's Secret Fashion Show. Mjaa, lite inspirerad på att minska på omfånget blir man, så man kan strutta omkring i små tjusiga underkläder hela dagarna utan att skämmas. =)
Samtidigt, som det så fagert (not...) kallas på småländska, blärade jag i en Elloskatalog. Damavdelningen gick relativt kvickt att gå igenom, det fanns inte så värst mycket av värde, enligt min mening. Däremot i slutet, hemavdelningen. Åh, vad jag skulle vilja ha ett hus att inreda och dekorera!
Samtidigt som jag struttar omkring i mina tjusiga underkläder. <))
Varför inte detta, som ligger i Bobbans och Majas Sandefjord?

Kommentarer
Postat av: mjaaaau

VAA!! ligger det huset här?

tror jag flyttar ut ur kollektivet på en g.

2009-01-04 @ 23:44:02
URL: http://mjaumjaau.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0