Helt otroligt

Världen ler mot mej just nu! Iaf har den fått våra mentorer att unna oss stackars utslitna, nedbrutna stackare en sovmorgon imon! =)) Aah, jag kunde knappt önska mej mer! Ända till 1030 dessutom, två o'n halv timmes extrasömn.
Men tydligen, enligt åskådares, tillika kritikers, utsago, så gjorde vi jävligt bra ifrån oss på kvällens rep, när vi körde hela revyn i nummerordning med ljud och ljus, så vi borde vara välförtjänta av att börja senare. Mmm, jag tycker om våra lärare/mentorer.
Jag har fått så mycket beröm också, jag blir riktigt rörd! =,) Både av mentor och elevresurs. Idag kom den sistnämnda fram och sa
"- Vilken röst du har!"
och lite till, men det har jag glömt bort för mycket av för att kunna citera, jag blev så himla lycklig. Det lät så spontant när hon sa det och inte "Om-jag-säger-det-sen-så-blir-hon-kanske-glad"-aktigt. =)

Nä, man kanske skulle börja gå mot sängen, så man verkligen får ut den där sovmorgonen. Har nyss ätit upp det sista av min potatissallad och rostbiff som jag köpte igår. Så knävla gott! Det kändes fortfarande som hemma hos pappa. Så nu är jag mätt. Ska bara försöka dricka upp resten.
Det är faktiskt så, att jag, på en tisdagkväll, a school night, dricker alkohol, Bailey's för att vara exakt. Kan verka alkis, men jag försäkrar, detta är ett undantagsfall.
Det är, tro't eller ej, för min vän och kollegas skull jag dricker upp min alkohol. Hon behöver flaskan i en sketch i vinterrevyn, och jag råkade ta på mej att bidra med en Bailey'sflaska som råkar ha en betydande roll i hennes nummer, som den som köpt biljett till vår vinterrevy kommer märka.
Så här sitter jag, dricker ur flaskan, lyssnar på grannen ovanför som har besökare. Ville egentligen duschat ikväll, men spar det till morgondagen. Vilket jag kommer ångra som fan då, som vanligt. =))

Kommentarer
Postat av: glenndinvänn

men hallå! du är grym på att sjunga juh

hördes inte min lilla applåd? visserligen tyst men ändå:)

har även bilder på dej/er



vi ses

2009-01-22 @ 22:43:01

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0