Hack-ack-ackar tänder

Shit pommes vad jag fryser. Sitter med filt och dator och försöker få dem att dela med sej av sin värme, speciellt datorn har jag satt höga krav på.
Snart kommer min mamma med mat till mej, men vad hon inte vet är att jag redan ätit! Hehe, busigt! (Vad är det för fel på mej?) Jag är mätt i magen, har ätit mej mätt på snor. Tja, kanske inte riktigt, det var nån färdigmat med pasta från Felix, kan tänka mej att det inte är helt olikt i smaken... Fan, det var ingen god mat alltså, brr...

Har varit på stan med Jojje, sen med mamma. Fick mest uträttat tillsammans med mamma, tror jag lyckats få tag på allt jag ska ha med mej tillbaka till skolan. Men till vilket pris sen... 119:- för ett par jävla vita hotpants! De enda i hela Växjö, det är ju inte klokt.

Om nån timme ska jag tillbaka till stan och till Jojje. Vi ska till Pauze, sitta där ett tag. Skönt.

Djääävulen, vad jag fryser!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0