Det händer inte mycket

Jag ligger i soffan med datorn. Synd att jag inte tycker så mycket om snö och is, annars hade jag följt med far, farfar och syster och åkt grillor. Men sånt roar inte mej...
Istället har jag min dator och Tom Cruise på tv. Katten har dumpat mej och ligger ute i hallen.

2009 har inte bjudit på så mycket kan jag inte påstå, så än så länge kan det bara bli bättre. Igår tex klev jag upp ur sängen, låg i soffan ett par timmar, för att sedan gå tillbaka till sängen. Jag mådde inte så vidare värst bra, jag låg och koncentrerade mej på att inte kräkas. Jävla alvedon till att inte göra sitt jobb! Visst, jag kräktes inte, men det var fan inte tablettens förtjänst, som jag fick lida. =,(

Mår bättre idag, men känner mej lite som att jag igår blev överkörd av en ångvält, lite mörbultad helt enkelt. =)
Imon ska jag till min moster, är bjuden på middag. Stannar kanske sen hos mamma och tvingar ner henne till stan med mej en dag i veckan. Behöver inhandla en del till vinterrevyn, smink och kläder.
Så är det, det kommer inte bli billigt, lika bra jag kollar med en gång vad saldot på kontot är, så jag vet vad jag har att röra mej med. 

Det verkar lugnt. Har ju fått 5:- i inlåningsränta.
Sen kan jag berätta att det inte går sjunga sticket i bröstklang! >(

Go Biffen ikväll! Rösta på Wells

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0