Äntligen hemma

Berusad - ja, frusen - ja, hemma - JA!
Fy fan, var på pauze med Jojje, gick hem till henne och bestämde mej för att sova hos henne. Efterfest tänkte vi och knackade på hos grannen som hade livat. Det var helt okej tills en brud sa ganska mycket för mycket. Allt ballade ur totalt, ah shit...

Jag ångrade mej iaf och 0411 var jag på väg hem. Var hemma ganska exakt en timme senare. Fy fan, jag huttrar och vill kräkas, ska försöka komma över båda genom att sova.
Läste jag rätt när jag såg att termometern stod på -15? Jag gick en halvmil. Hade kunnat gena över isen om jag inte varit så skeptisk.

Kommentarer
Postat av: Pierre

Du läste av termometern helt rätt...jag vet, jag tvingades jobba inatt...hade fan istappar hängande ur näsan när jag kom hem och händerna känner jag fortfarande inte av...lr ja nästan så iaf =)!

Laddad inför vinterrevyn nu då? =)

2009-01-08 @ 13:37:24
Postat av: al

Pierre:

Fy fan. Hehe, mina ögon började rinna av kylan och sen frös ögonfransarna ihop. Inte cool...



Jobba ja... Får man extra betalt när det är minusgrader?



Njae, det har jag nog inte hunnit bli än. Kommer nog kvällen innan eller samma dag som premiären. =)



al

2009-01-08 @ 18:04:44
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0