Surikater är vi allihopa

Vi fick nyligen reda på vad våran klass är för djur, eller har som maskot, eller hur det var.. Alla år får varsitt djur som symbol för just deras klass, det lär ha varit mås och skarabé, för att nämna två. Vår mentor hittar dessa specifika djur genom meditation, och för vår räkning såg hon just en surikat.
Det gillar jag jättemycket, känns som att det var just för mej hon såg det. Dels är Lejonkungen 30% av mina favoritDisneyfilmer, dels görs den svenska dubbningen av surikaten Timon av Peter Rangmar, GAS, ni vet <)) Kunde knappast bli bättre!

På tal om Disney så har jag precis kommit ner från allrummet, där ett gäng satt och kollade på Skönheten Och Odjuret. Den hade jag inte sett på länge och den är jävligt bra. Så bra att vissa i samlingen människor tydligen fick vårkänslor och började ägna sej mer åt varann än filmen... Så kan det gå, Disneykyssar går inte av för hackor!

Jag är stört trött, men vill egentligen inte gå och lägga mej. Jag har redan sovit i massor idag, eller ja, hela veckan efter vi kommit från kulturhuset. Äter och sover känns som det enda jag sysselsätter mej med. Man kanske skulle sysselsätta sej med att sätta på en film till, som kompromiss till att inte göra nåt aktivt som ... städning. =) Tex Underbar Och Älskad Av Alla som jag faktisk hann stoppa i DVDspelarn innan jag fick förfrågan om att följa med upp till allrummet.

Imon ska jag äntligen tvätta. Det lär gå åt fyra maskiner till allt. Låter konstigt att sätta tvätta och äntligen i samma mening, men det är fan dags nu. Slippa ha en massa smutstvätt på rummet också.

Kommentarer
Postat av: Pierre

Lejonkungen ftw =)!

2009-02-06 @ 22:20:09
Postat av: al

Yeey! =))



al

2009-02-06 @ 23:46:21
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0