Nej, inte källaren!

Har precis pratat med min käre, kunnige far om mitt strykjärnsproblem. Det kan mycket väl vara på det viset att det överbelastar säkringen, speciellt eftersom det verkar som att jag och mina grannar delar på samma. Kuken ... Däremot tycker han det är konstigt att jag kan använda kokplattan utan att säkringen stinker. Ska ta med järnet till honom, så kan han kolla om det är paj.

Fan, jag vill inte stå och stryka nere i källaren! Jag asade ju hit järn och bräda för att slippa det. Suck ... Aja, jag måste ju ha mina kläder under lovet, bara att kånka ner skiten. Först ska jag äta.

Kommentarer
Postat av: majlis

varför måste du stryka alla dina kläder? jag stryker inte ett enda plagg!

2009-02-12 @ 22:00:32
URL: http://mjaumjaau.blogg.se/
Postat av: Molly

Ja, precis.. efter klockan 19 och på helger, jag stör ihjäl mig på det. Hatar att svara när det är något nummer jag inte känner igen men jag blev så irriterad på att de ringde flera gånger om dagen så det var liksom tvunget, eller att ringa till operatören och stänga av numret.

2009-02-13 @ 19:43:25
URL: http://molkan.se
Postat av: Sara

ojdå! XD ja mitt läker då aldrig..

2009-02-14 @ 03:41:41
URL: http://sarrrra.blogg.se/
Postat av: glenndinvänn

har en liten snabb lösning på ditt strykjärnsproblem

om du nu använder samma uttag och säkringen går

så ta en förlängnings sladd och dra typ från hallen

så kanske det inte blir så stro belastning på samma säkring



kanske kanske

2009-02-14 @ 17:13:15

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0