Jobbig morgon

Tänkte jag skulle varit nyttig idag och göra två flugor på smällen: stryka kläder och kolla på min Musikalkunskapsfilm. Förra gången jag skrev om det var jag ironisk och bara lekte med tanken att mitt stykjärn tar all ström ur ledningarna. Nu är jag rätt så säker på att det är sant. Jag pluggade in järnet och schwop, allting dog. Har fortfarande inte kommit tillbaka, trots att kontakten inte längre är i. Kanke gått en propp...

Ja, men då är det väl lika bra att gå och lägga sej igen. Då kommer mina grannar ovanför på att de ska hämnas på min festande (nu sovande) granne, genom att först hoppa som dårar så hela huset skakar och sen stövla in i vår hall och blåsa sönder ett munspel mot hennes dörr.
Väldigt skoj, iofs, men inte när det går ut över mej...

Kommentarer
Postat av: al

Pierre:

Shit pommes, det var entusiastiskt! Bra, Pierre! =))



Ja, det blev det, hade ett par till som förslag från läraren, men dels ville jag inte sjunga nån som jag visste att nån annan valt, och dels kunde jag den bäst.

Dock skulle jag nog akta mej för den på en riktig audition, lite för vanlig kanske... =)



al

2009-02-12 @ 18:24:12
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0