Hungern river

Jag är inte lat, bara jävligt utmattad! Hur som helst så kom jag aldrig bort till ICA, dels då för att jag inte orkade, men också dels för att jag hittade en laxrätt att tillaga i helgen, och den tänker jag handla på fredag. Då kan jag ju handla allt annat också.
Lite har jag ångrat min frånvaro från matbutiken ikväll, jag varit mycket hungig. Att jag inte kokade nudlar vet jag inte om det beror på förnuftet eller dumheten, men jag har knappt ätit nåt annat än nudlar under dessa veckor, utom skolmaten vid 12.
För att koppla bort känslan har jag, i samband med TVtittande, suttit och pillat med ljusen i mitt altare. Med överblivet stearin satt jag och skulpterade lite grann. Jag blev inte färdig, men det syns kanske vad det ska föreställa. =)
Nu är hungern iaf stillad med lite mjölk, jag är trött och ska göra mej iordning. Längtar till frukost...

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0