Gott samvete

Jag kommer nog känna mej väl till mods när jag väl går och lägger mej. Trots att det bara var en halvtimme så har jag spenderat den på gymmet. Har inte varit där sen innan jullovet. =/ Tycker jag hann med tillräckligt på denna halvtimme och jag lär vakna upp med träningsvärk nånstans imon. =) 

Annars idag har det inte hänt väldans mycket. Jag tackade nej till ett besök i Halmstad i förmiddags, jag var för jävla trött, kände jag efter att ha käkat frulle och ta't reda på min smutstvätt, som numera är ren.

Nu känner jag för att sminka av mej, ta ut linserna, duscha och lägga mej och fortsätta kolla på filmen jag påbörjat. Nu är det den sista av fem nya filmer jag beställde från Ginza. Across The Universe är det. Oftast bra musik, lite flummig är den, så som vissa beatleslåtar är. =/

I helgen hoppas jag att Jojje kommer förbi, hon frågade om det var okej på lovet, jag sa ja och skickade SMS i förmiddags för att dubbelkolla, men jag har ännu inte fått svar. Undrar vad hon gör ...

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0