Första lovdagen

Ja, vad ska man säga. Helgen var stundtals mycket trevlig, hade skitkul på Alla Hjärtans Dag med mina vänner hemma hon Lina. På lördan iaf... =) Efter flickornas C/K-arlssondrinkar med mycket vodka sa magen min ifrån. Eller, ja, jag skyller på den äckliga sellerin som jag käkade upp. Fast med dipp var det helt okej, på nervägen. <)
På söndan var jag ganska kry, men jävligt trött. Haha, jag varken sminkade av mej eller borstade tänderna innan jag gick och la mej, så jag var så lagom fräsch. <)) När vi efter frukosten kollade på film hade jag fruktansvärt svårt att hålla ögonen öppna, vaken var jag hela tiden.
Sen, som en blixt från klar himmel, mådde jag skitilla, jag hann knappt resa mej ur soffan innan jag började ulka. Med handen för munnen joggade jag bort till toan och ... Ja, jag fick hälsa på Ulrik. Allt gick på max tio sekunder, jättekonstigt.
Ja, så då blev jag bakis den söndan, det var jävligt längesen. En timmes bilresa hade vi framför oss, inkluderat en krokig väg till Lessebo, men det gick bra för min del. =) Väl hemma slöade jag vid TV och dator, somnade så småningom. Jag mådde bra och så på kvällen och jag satt uppe till tvåtiden. Men nån gång mitt i natten, klockradion är ju på internatet, så fick det bli övre halvan i toan igen. Det var jättekonstigt. Det kan ju inte ha med baksmälla att göra!

Jaja, så kan det gå ibland ... Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Klä om till riktiga kläder kanske? =)

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0