Mommy knows best

Ja, det var min egen mor som sa åt mej att duscha ikväll så jag slapp göra det imon. Därför har jag fått vänta till nu innan håret är så pass torrt att jag kan lägga mej och sova med det.
Armen värker på, men bara när jag rör på den. Våga Vägra Vaccinsmärta! säger jag och lyfter armen lika förbannat om jag behöver den. Däremot börjar jag få lite "kill-ont" i hud och leder, undrar om det är nån slags feber på gång. När man sover kan man ju inte styra över det.
Med kill-ont menar jag att det inte är den typ av smärta som man skriker "aj" av, utan som mer känns krypande, stickande, killande liksom, fast på ett obehagligt, smärtsamt vis. Lättare än så kan jag nog inte förklara =) .

Ibland är det en riktig gris, ibland är det ett svin ...

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0