Lucka nummer tjugotre

Himlar och pannkakor så mycket julesnö det föll igår. Jag vet att folk klagat på alla gröna jular, men det här är väl lite att ta i?

Jag sitter med en avundsjuk och spinnande katt i knät, han är avundsjuk på att datorn får mer uppmärksamhet just nu. Men vad fan, när jag är villig att ägna all min uppmärksamhet åt honom så vill inte han. Knäppis.
Jag ska ordna mej lite frukost, så jag inte missar 1105bussen till stan. Gör jag det så kommer jag missa att komma till jobbet i tid.
Jobbet, ja. Där har jag inte varit på månader, undrar hur det kommer gå. Man kan ju hoppas att man kan lita på benmärgen.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0