Lucka nummer nitton

Nu är jag hemkommen efter personalfesten. Eller, ja, det har jag varit ett tag, men det tog tid för mej att komma igång med bloggandet. Det var trevligt, men det är ju alltid ett par som ska dricka sej så förbannat stupfulla. Ja, okej, jag var väl knappast helvit igår, men då var ju inte chefen med precis.

Först käkade vi på italiensk, superfin restaurang, förfest hos chefen för en annan butik än den jag jobbar i och sen gick vi över gatan till Oléo. För andra gången fick jag inträdet betalt, det känns fan inte bra! Jag måste tvätta bort mina stämplar, de känns smutsiga, samvetet värker när jag ser dem.

Dags att sova, ska upp klockan nio för att kolla på mina favoritbjörnar och sen kommer min far för att hämta med runt halv elva. Det har ju åter blivit söndagen innan jul, dags att möta upp släkten i farfars barndomshem mitt i Vislandaskogen igen =) !

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0