Lucka nummer fyra

Så har vi kommit fram till dag nummer fyra i december.
Jag har steppat skiten ur mina stackars ben för att jag äntligen lyckats lära mej kombinationen, superkul! Efter det vart jag sittande och kollade på tvåornas dansredovisning, de var superduktiga.
Hem sen, lyssna på radio, duschen och här är jag.

Jag gillar inte att duschen är försedd med värmereglerare, man kan skålla sej medan man står och diskar, men när man vill duscha riktigt varmt så kyler den ner sej av sej själv. Dåligt ...

Nu när jag sitter här, med rena strumpor och allt, funderar jag på att gå bort till affären och förse mej med ett paket mjölk. Ikväll blir det väl tvkväll och då ska jag bada fotbad och pedikyrera mej!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0