Lucka nummer fjorton

En riktig slödag har det varit idag, jag låg i sängen till kanske ett. Då var jag tvungen att stiga upp, jag fick ett mobilsamtal och om inte det skulle avbrytas fick jag sätta mobilen på laddning. Jobbigt det kan vara ibland, va? Så himla tidigt på eftermiddan =P !
Jag var vråltrött igår, men som vanligt när det gäller mej så piggnade jag till och kom inte i säng förrän 2-3tiden nångång. Så idag sov jag ikapp det mesta i sömn jag missat. Gött!

Igår natt fastnade jag vid Anden I Lampan, han är så jävla läskig! Klicka på bilden för att komma till hans hemsida, slarva dit ett namn och en ålder och sen är det bara att svara på hans frågor. Det är ganska svårt att få Anden att gissa fel om man svarar ärligt på frågorna!

Kommentarer
Postat av: bee

FAAAAAAAAAAAAAN VA LÄSKIGT! den har gissat rätt på alla hittills. dregen, edith piaf och edie sedgwick

2009-12-27 @ 21:33:52
URL: http://bossebodil.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0