Lucka nummer elva

Just nu växlar jag mellan att sminka mej, stryka kläder och kolla lägenheter. Nu tog jag en paus för att blogga. Om mindre än två timmar ska jag ta mej ner till skolan. Hinner jag inte stryka allt gör jag resten när jag kommer hem från festen, ska försöka att inte bli allt för berusad. Men den sannolikheten är väldans liten eftersom allt jag kommer ha med mej i alkoholväg är en femtvåa öl =) . Det är allt jag har hemma.

Jag är lite osäker på mina nystrukna kläder, ska jag verkligen lägga in dem i garderoben? Vore det kanske smartare att packa ner dem i väskor med detsamma istället? Bäst för mej vore om jag hittat och flyttat till ett annat ställe sista december, men absolut senast sista januari.
Jag känner att jag har en helt annan form av julstress än övriga svenskar.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0