Lucka nummer åtta

Vid datorn sitter en människa som inte orkar diska efter sej, nämligen jag. Satans svinspruta gav mej feber inatt, har inte varit den godaste sömnens natt precis. Jag tänkte flera gånger "- Just det, så här är det ju att vara sjuk!" och när det väl blev morgon ville jag inte lämna sängen.
Jag frös nåt så in i helvete inatt, jag sov med både frottémorgonrock, täcke och filt på mej.

Nu när frukosten är intagen och sminket på kände jag faktiskt hur livet kom tillbaka till mej lite grann, frossan förvann och jag fick istället svettningar, men det ser jag som ett gott tecken.

Dags att förbereda sej för skolan - filmtittande på musikalteatern, filmtittande på steppen, uppsjungningen på den gemensamma sånglektionen och tvåornas duettredovisning. Eller om det var musikalredovisning.

Btw, en fin gran står det utanför huset och har gjort i ett par veckor nu =)) !

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0