Kungens lilla piga

Shit vad jobbigt jag har det. Trots att denna tvåa är på typ 56 m², och jag inte är inne i vardagsrummet, så har jag ett väldans sjå att få det rent. Nu har jag först dammsugit, sen stått i ett dammoln och tömt den sprängfyllda dammsugarpåsen i soptunnan, sen dammsugit igen med bättre resultat och nu senast fick jag rent handfatet på toan.

Att tömma en dammsugarpåse var precis så ofräscht som det låter! Jag var hemskt osäker på om det fanns nya påsar i lägenheten och med Marshas klädberg i vägen kom jag inte åt att kolla på själva dammsugningsmaskinens plats om det fanns nåt där. Men det är gjort iaf, och bytning av påse får bli en fråga för en annan hyresgäst.
Asså, jag skulle bli en sån bra hemmafru, lat men samtidigt effektiv =P !

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0