Julavslutning

Idag är min sista dag att se skolans interiör det här året, säkert för många fler. Jag väntar med "Lucka nummer elva"inlägget tills jag öppnat chokladkalendern, jag har inte ätit frukost ännu. Tänkte att ju längre jag väntar med det desto senare kan jag äta middag.
Klockan 17 är det dags för ettornas julspex och så gott som direkt efter det är det julfesten som väntar! Kul och sorgligt på samma gång.

Anledningen till att jag trots den sena samlingen är uppe så tidigt är att jag väntar på att mina maskiner tvätt ska bli klara så jag kan gå tillbaka och hänga kläder. Att tvätta imon hade blivit lite väl tajt ...
Måste ringa fadren nu på dagen och ta reda på lite saker om hans ankomst imon.

Nu upptäckte jag att jag måste göra om hela min spellista för att Youtube har gått på Mixpod om att de måste visa hela videoklippet om Mixpod ska få använda klipp därifrån. Empty Playlist får jag leva med tills jag lagt upp alla låtar med sina videor igen. Det får bli sen, för nu ska jag dra mej mot tvättstugan.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0