Fullegumma

Ikväll hände det jag inte ville hända. Min vän bjöd mej på inträdet på Grace. Nu står jag inofficellt i skuld till henne, vilket inte känns helt schysst, då jag är förutan pengar.

Grace har det varit ikväll alltså. Förfest hos Therése vid åtta. Det var jävligt kallt att gå från stationen till henne, fuck minusgrader.

Nu när jag kom hem var jag tvungen att äta, jag hade ju inte ätit sen frukost. Pasta och macka blev det. Som pålägg har det sen ett par år känts naturligt att inte ta ost, men nu när jag kom på att det inte längre spelar nån roll åt jag ostmacka som om jag aldrig sett mat förut. Mm, jag älskar ost!
Mätt, full och trött är jag nu, nu ska jag sova.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0