Plus och minus

Usch, det börjar gå illa åt sommaren, man får tända lampor så fort man kommer hem. Ogillas mycket.
Nåt jag gillar är att jag är i tagen att åka på en weekend till Norge, där har jag heller aldrig varit tidigare =) . Nåt annat trevligt är att det planeras ett biobesök på onsdag, Ice Age 3 <)) ! Och sen blir det ölande imon, fy fan, jag är på gång!
När ska jag hinna packa bara ..? Det blir flytt på lördag till Göte-la-borg. Tusen tummar upp!

När jag kom till jobbet idag märkte jag att jag typ sträckt mej i lårvecket. Det känns så iaf. Okej, det finns förmodligen ett bättre namn på området krysset visar, jag är inte skithaj på anatomi. Otydlig bild kanske, men ont har jag när jag går. Undrar vad jag drömde inatt om jag lyckades sträcka mej.

Nähe, om man skulle ägna sej åt veckans Beckfilm. Varför har jag känslan att jag precis har sett denna filmen på tv? Har nån annan kanal visat den tro?

Mystiskt ...

Kommentarer
Postat av: al

Pierre:

A, men det kan bli bra som fan. Då kan jag åka till Norge på fredan sen kanske. Shit, det flyter på för bra för att vara sant, snart händer nåt jävligt ...



al

2009-08-03 @ 21:50:29
URL: http://aljohansson.blogg.se/
Postat av: Pierre

Det tror jag absolut...det förstnämnda alltså :)! Vad händer i Norge?

2009-08-04 @ 21:59:49

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0