Ljus öl och mörk choklad

Igår bar det av ner till stan igen. Fast jag med ett framdäck med samma atmosfär som månen ... Vi skulle ner och se på stand up! Så fantastiskt roligt. Några av artisterna var Stefan Odelberg, Özz Nujen, Magnus Betnér och Robin Paulsson! Ahh, Robin ska jag gifta mej med <) Och sen vara gift med honom tills jag gifter mej med Bradley James.
Vi stod upp under hela föreställningen och när sista numret med Peter Apelgren och hans hemlige sidekick Björn Gustavsson (ja, den Björn. Han stod inte med i programmet) var slut hade jag så fruktansvärt ont i fötterna att jag stapplade omkring som en nyfödd kalv. Vi kom in på ett 23ställe tack vare att vakten gick iväg och pratade i telefon =)) ! Eller vi hade kanske kommit in annars med, vad vet jag.
Där inne tog jag en öl, tittade på talangdeltagaren Slow Motion Phax medan han rörde sej på dansgolvet (han hade domartröjan på sej!) och så fick jag gå före Joacim Cans i toakön =)) .

Sen blev det en punkafärd hem igen och mitt i natten, mitt på Götaälvsbron öppnade sej himlen och inte en kvadratcentimeter fick vara torr. När vi äntligen kom hem var det bara att ställa sej i en het dusch, klä på sej mjukiskläder och dricka hett te.
Kvällen avslutades med ännu en öl och lite Marabou Premium Dark Raspberry <) .

Mmm ...

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0