Jag ska, snart! Jag ska bara ...

Jag har fortfarande inte gått bort till tvättstugan för att boka en tid till mej själv. Kläderna i garderoben börjar ta slut och tvättkorgen har svämmat över för längesen. Jag tänkte att jag bara skulle blogga om det, sen skulle jag gå ner.
Jag måste även bort till biblioteket för att kopiera lite noter till läraren.
Balett och kör står på mitt schema imon. Jag bävar för baletten, det är så jävla jobbigt och jag har störd träningsvärk efter gårdagens balettlektion, speciellt i vaderna.

Avstickare 1.
Härom dan satt jag i sängen, åt glass och tittade på tv. Isglassen krympte efter hand och helt plötsligt så kändes det som att jag stack mej på tungan. Då ser glasspinnen ut så här:
Skitfarligt anser jag!

Avstickare 2.
Jag blev utmanad av Maja och Bodil att göra ett facebookquiz. Jag gjorde det också, men det stämde så himla dåligt att jag tog bort det igen.
Resultatet på frågorna skulle visa vem i Eva&Adam man var och jag blev ... Linda =/ ...

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0