Det är ju bra att banken har koll

För det hade inte jag haft nämligen om det varit så att man fick ansvara för när det är dags att byta bankkort själv =) . Idag fick jag ett brev där det stod enbart "Avsändare 205 40 Malmö", så jag hade ingen aning om vad det var. På pappret inuti stod det "Varsågod - ditt nya kort". - Ååh fan!

Nu är det nya kortet aktiverat och klart och jag är redo att ge mej ut i världen och använda det! Eller, jag ska bara lyssna färdigt på Jerry Williams, duscha, äta och sminka mej innan ...

Kommentarer
Postat av: eliiiiiiiiiiiiiiiiiiin <3

Vilken cool design du har! Älskar musklickaren! :d

2009-08-05 @ 20:24:41
URL: http://emmieochelin.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0