Social

Nu sitter jag uppe i datasalen tillsammans med några klasskompisar. Dock har de engelskauppgifter att göra så de är inte så pratvänliga just nu. Anledningen till att jag sitter här medan de koncentrerar sej är att mitt internet har lagt av ... Jag vet inte hur eller varför, helt plötsligt igår kväll när jag skulle uppdatera en sida så ville den inte helt enkelt inte. "Fel på sidan".
Jag ogillar mycket. Ville lägga upp bilder och grejer. Medans jag sitter här kan jag väl försöka påminna mej om att jag ska be min lärare om ledigt imon, det blir nog så att jag får ta tåget till Göteborg. Hoppas bara att mina vänner vill komma och möta mej på centralen. Göteborg, ja. Jag ska fortsätta min auditionturné på Balettakademien, hoppas det går bättre än på PAS! =)

Nä, nu ska jag fortsätta på min ansökningsblankett till Bjärnum!

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0