Nånting saknas

Jag mår inte så bra. Jag känner mej sugen på någonting, men jag är långt ifrån hungrig. Jag käkade ju innan jag åkte tillbaka till Markaryd, så det är inte så konstigt. Jag känner mej tjock i huvudet, det svider i ögonen, har ingen energi alls. Jag tog en timmeslång power nap tidigare ikväll och det gjorde saken lite bättre faktiskt, jag fick främst tillbaka värmen. Hade jättefrossa.

Väskorna är bara till hälften uppackade, jag är i stort behov av att tvätta, jag kan inte mina texter och jag vill bara lägga mej i sängen och falla i en dvala, inte vakna upp på väldigt länge. Tvärt emot andra lov så ser jag inte fram emot skolstarten efter detta. Jag vill inte, jag känner ångest, inte minsta tillstymmelse till glädje över att få träffa mina klasskompisar igen. Jag vill tillbaka till mitt Växjö och stanna där, inte låta någon ta kontakt med mej förrän jag tar initiativet.

Jävla skit.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0