Nä, det var inget aprilskämt

Igår vär jag väldigt källkritisk, jag litar inte på nån när det är 1a april, Pierre inräknad. ;)
Han har bakom min och mina vänners ryggar gått och beställt biljetter till oss till inspelningen av det sista programmet av Grillad som går på SVT. Ner till Malmö bär det av, jag som svor att jag aldrig mer skulle vistas i den staden ... Källa.

Först idag tror jag att han verkligen har gjort det! Så för första gången under min tid i Markaryd ska jag nu be om ledigt och för första gången (vad jag kan minnas) få frånvaro från en lektion, utan att det är Vinterrevy. Tack Pierre! >)

Jag har sett en citronfjäril idag, tyder på en fin blivande sommar, det är jättevarmt och jag är glad! Och fortfarade kär i Bradley <)

Kommentarer
Postat av: Pierre

hehe, men jag skrev ju faktiskt inlägget några minuter innan midnatt så d skulle ju faktiskt inte ha räknats isf =)! Hade faktiskt inte ens en tanke på att första april stundade.;)! Hade varit ett rätt sunkigt skämt isf...då hade jag nog istället skrivit att vi skulle åka o se på typ eurovision song contest i Ryssland lr nåt ;)!



Hoppas du hade kul ikväll. Det hade jag=)!

2009-04-03 @ 00:14:43

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0