Mina älskade nudlar

Nu är jag mätt, jag har kastat i mej ett paket nudlar.
Igår åkte jag in till stan för att hänga på krogen med Jojje och när alkoholen började blanda sej i blodet blev jag så in i helvete sugen på nudlar. Och så hade hon inte några hemma! Suget höll i sej hela kvällen.
Aja, när jag vaknade upp efter en trång och gemensam natt med Jojje och hennes pojkvän hade nudelbegäret stillat sej, innan jag hoppade på bussen tillbaka till Moheda svängde jag in på ICA och handlade en sandwich. I den fanns en skiva tomat och jag ångrade att jag inte köpte en påse tomater istället, för det var så jävla gott! Konstigt med dan efter.

Innan vi gick ner till Deluxe satt vi och kollade på roliga tubklipp. Jag visade henne min och Jonnas favvo! >)) Så fruktansvärt roligt!

Kommentarer
Postat av: Thina

Haha ja sjukt! Ditt tubklipp va med jäkligt kul haha! ;D

2009-04-16 @ 22:58:05
URL: http://superthiniz.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0