Giv mig bot

Ack, sådan smärta som bosatt sej i min lekamen! Det är näst intill outhärdligt, varför steg jag ur sängen över huvudtaget?

Jag är glad att vi fick ledigt från profillektionerna idag, vilket innebär lov för min del <3 ! Jag hade inte kunnat klara en aktiv dag, har sån fruktansvärd träningsvärk efter två flitiga jazzdanspass igår.
Jag ville inget hellre än att få åka hem, och jag lyckades faktiskt övertala min käre far att komma och hämta mej! Jag behövde synten över lovet och att konka den på bussar är helt uteslutet. Men jag bjöd honom på donken på tillbakavägen som kompens =) !
Och så fick jag träffa min kisse! Äntligen! Han och jag har legat och trängts i samma säng i natt. Märks att han saknat mej, han brukar aldrig vara på mej så mycket annars, ja, han väckte mej när han la sej på bröstet och spann i morse. <) Jag tror att han är avundsjuk på datorn också, för han ska hela tiden lägga sej på eller framför tangentbordet så jag inte kan använda det. Bekräftelsehora! =))

Jag tycker inte om min pappas vänner, de ringer till honom 0628 på morgonen, väcker mej på min första lovdag, jag ville sova ut. Sen vaknar jag av mej själv ~0800, somnar om och 0945 byter kissen då plats från fotändan på sängen till på mej.

Det är frivisning på Disney Channel under påskhelgen och jag har plågat mej igenom flera dubbade Hanna Montana (?)- avsnitt och nyss kom det en jingel om att det skulle starta en film! - Jaa! Disneyfilm! Jag målade genast upp att det skulle visas typ Törnrosa, men istället visas just du en amerikansk, svenskdubbad spelfilm. Kass ... Vad hände med tecknat?

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0