Ge mej tillbaks min bok!

Buhu, jag har förlagt eller på annat vis blivit av med min sångbok plus ett antal notpapper som jag behöver för att kunna tenta av. Jag har letat som en idiot på rummet, i Eken och nere på skolan. Ingenstans, och det enda jag minns är att jag använde den onsdag efter lunch. Efter det hade jag drama nere på skolan, med tog jag med den dit och glömde den så ligger den i vart fall inte kvar.
Var fan är den? Snart börjar jag skylla på andra, att nån tagit den av misstag. Men vem ..?

Kommentarer
Postat av: malin

Haha jaa dom är grymma! Jag tycker allt är bra typ :P Blir mycket av allt och så tar man ut gobitarna!

2009-04-07 @ 16:36:42
URL: http://malinjohanssn.blogg.se/
Postat av: Pierre

sedär...den boken finns i min ägo också. Skulle du inte hitta din så kan du alltid få låna min =)!

2009-04-07 @ 17:03:19
Postat av: Marsha

Oj fan oooppss, den boken har jag glömt köpa. När skulle manköpt den? ;)

2009-04-08 @ 00:35:10
URL: http://marshas.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0