Ge mej ett A

För ett par dar sen frågade min pappa om jag inte spelade nåt på ukulelen nu för tiden. - Nej, svarde jag, då den hänger så fint på väggen hemma hos mamma. Nu när jag kom hem fick jag ett ryck och skulle spela på den - ostämd till 3000! Utan synt har jag aldrig stämt den och den fanns i Moheda. Jag visste att jag hade ett A inspelat på mobilen och utifrån det Aet stämde jag ucken efter gehör. Det gick skitbra, jag körde både Mössens Julafton och Apans Sång.

Usch så jäävla trött, skriver om dagen en annan gång, skulle bara skryta om mitt gehör nu!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag har en ukulele, men fattar inte, de låter aldrig bra när jag spelar ;)

2009-04-22 @ 15:46:14
URL: http://moaolssons.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0