En öl!

Vad har du gjort idag?
Hade nån frågat mej det nu hade jag svarat:
- Druckit öl!
Man skulle kunna sammanfatta min dag så. Först ölfika med Jojje. Det hann bli fyra 0,4 l. Sen en 0,4 l medans jag käkade kines med Th. Efter trerätters kände hon att hon var sugen på mer öl. Hon blev 'la avundsjuk på mej och Jojje och våran ölfika =) . Vi gick sonika tillbaka till Espresso efter maten och tog varsinn öl, en 0,4 till för min del. 6 gånger 0,4 liter blir 2,4 liter. Alltså har jag sugit i mej nästan två o'n halv liter öl! Gott som fan. <)

Kommentarer
Postat av: glenndinvänn

ölmage på G eller ;)?

2009-04-15 @ 13:07:33
Postat av: al

Glenndinvän:



Att det är! And I like it! X))



al

2009-04-15 @ 13:32:13
URL: http://aljohansson.blogg.se/

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0