Jag lovade ju

Ja, nu vet ett par av mina klasskompisar att jag bloggar, men jag talade inte om min adress. De kan få reda på den när vi börjar närma oss slutet av läsåret tyckte jag.

Lite fuller är jag bliven och den jag fyllespanade på ikväll valde som vanligt en annan. Jag var dock inte helt uppvaktningslös, men honom hade jag kunnat vara helt utan...

Som sagt, jag sa att jag skulle blogga om kvällen och nu gör jag det. Det första stället var bara pinsamt att kliva in på, själva karaokebaren. Vi lämnade relativt kvickt för att gå in på Golden Gate, på vilken plats vi slog ihjäl tiden fram till nu.

Nu vet jag inte vad jag ska skriva utom att jag verkligen vill vara utan smink och linser nu så att jag bara kan gå och lägga mej.
Ska bara kolla hur bussar till och från Hässleholm går imon.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0