Jaaag ääär ...

...hemma! Har tagit en sväng om ICA och tillbaka igen. Jobbigt jobbigt.
Denna och nästa veckas visdomsord är:
Vem behöver gym när det finns ICA?
Tjena, ska jag kuta omkring med två gristunga kassar så kommer jag bli Arnold snart! Hade dessutom lite för mycket med mej hem idag. Jag tog, tydligen i blindo, fel sorts sylt. När jag betalat och skulle packa i mina grejer såg jag att jag mot pengar bytt till mej hallonsylt. I brist på överskottsenergi och med tanke på att jag behövde den lilla energi jag hade till hemvägen så orkade jag inte krabba med att byta. Bara att packa färdigt, ställa kassarna vid en bänk och kuta in och hämta lingonsylt. Nu får jag jävlar äta hallonsylt! =) Gott på pannkakor, synd att jag är så dålig på pannkakor bara, senaste satsen jag gjorde blev det tre stycken av... Jag följde ett recept! Och ingen blev hel. 

På söndag ska jag ge mej på köttbullar istället! Det var längesen jag gjorde, förmodligen är jag inte så bra på det heller. Soppa får det bli imorgon, fick köpa en stavmixer, för sånt fanns inte uppe i köket.

Annars? Jaa, kollade på film idag i skolan, It's my party, handlar om en homosexuell kille som får AIDS och så bjuder han in alla sina nära och kära på partaj och så vill han dö tillsammans med dem. Tror att det var jag och en till som inte grät. Eller ja, grät gjorde jag, men tårarna ramlade aldrig ur ögonen utan rann ner i näsan istället.
Snyft och snor.
Nu får jag väl ta och stryka mina kläder.

Kommentarer

Åsikter och invändningar här:

Namn:
Kom ihåg mej

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din text:

Trackback
Denna blogg har för närvarande bloglovin)
RSS 2.0